Forum członków i sympatyków PTTK
login:  
hasło:  

Zgłoszenie do moderatora

Jeżeli uważasz, że ta wiadomość łamie regulamin naszego forum lub netykietę albo w inny sposób narusza zasady dyskusji - zgłoś to do moderatora.

Zgłaszana wiadomość

Temat: System informacji w PTTK
Autor: Łukasz Aranowski
Data: 2008-09-15 18:39:33

Czołem!

Prosząc przyjaciela o bieżący budżet PTTK, co było mi potrzebne do innej dyskusji dostałem jako gratis pewną uchwałę ZG.

[cytat]Uchwała nr 208/XVI/2007 r.
Zarządu Głównego PTTK z dnia 27 października 2007 r.
w sprawie kierunków i organizacji prac Zarządu Głównego w zakresie realizacji priorytetowych działań Towarzystwa.

(...)
5. W sprawie unowocześnienia i zwiększenia efektywności systemu informacji w PTTK Zarząd Główny PTTK do 28.02.2008 r. przyjmie kierunki prac na podstawie materiału opracowanego przez zespół w składzie: kol. kol. Lech Drożdżyński, Włodzimierz Łęcki, Andrzej Gordon, Jolanta Śledzińska, Zofia Sikora.
(...)[/cytat]

Brzmi świetnie. :-)

Ponieważ termin 28 lutego 2008 roku minął juz jakiś czas temu - mam pytanie. Czy szanowni kol. kol. przygotowali ów materiał, a jeśli tak, to jakie są jego losy. Bardzo, ale to bardzo chciałbym go przeczytać...

Pozdrawiam,
Łukasz

Formularz zgłoszenia

Przedstaw się
Podaj swój e-mail
Wpisz rok założenia PTTK
zabezpieczenie antyspamowe
Uzasadnienie
Dlaczego zgłaszasz tą wiadomość?