Forum członków i sympatyków PTTK
login:  
hasło:  

Zgłoszenie do moderatora

Jeżeli uważasz, że ta wiadomość łamie regulamin naszego forum lub netykietę albo w inny sposób narusza zasady dyskusji - zgłoś to do moderatora.

Zgłaszana wiadomość

Temat: Re: "Napisz do Edka!"
Autor: Rentgen
Data: 2003-03-14 20:09:14

Profesjonalna infolinia to nie takie siusiu.
Jeżeli chcemy mieć z niej naprawdę pożytek i wizytówkę to nie wystarczy podac na stronach www numeru do pani sekretarki.

Infolinia ma dwie strony.

Jak sie ludzie nauczą to będa dzwonić z byle głupstwem. Przez okrągłą dobę. Zacznie taki od pytania o schronisko, a skończy że go żona zdradza. Albo zacznie narzekać że powyżej 1000m npm nie może oprowadzac swoich kolegów z Poznania i ze w Czechach jest lepiej. I co wtedy? A przerwać drastycznie przecież nie można.
Infolinia kosztuje:
- nowy etat albo parę,
- przyuczenie pracowników do szybkiego (bardzo szybkiego!!!)wyszukiwania odpowiednich informacji
- szkolenie z profesjonalnej obsługi klienta (nie petenta!),
- specjalny (kosztowny) numer telefon (np 801 XXX XXX)
- stanowiska (czyli komputery i telefony)
- centralka
- i wiele innych takich tam.
A PTTK przecież biedny.

Ale infolinia może sie okazać świetną informacją turystyczną, bazą adresową odziałów i BORTów, informacją o Towarzystwie, jego dzialalności programowej, imprezach, oferowanych usługach itp.

Ludzie są wygodni zamiast się przejśc wolą zadzwonić. Wiem to z własnego dosiwdczenia zawodowego. Wielkie koncerny turystyczne mają swoje infolinie, dlaczego wiec nie PTTK handlujący również wycieczkami i noclegami, i do tego jeszcze z taką misją.

W razie czego służe radą.

Doświadczony pracownik i koordynator call center :-)

Formularz zgłoszenia

Przedstaw się
Podaj swój e-mail
Wpisz rok założenia PTTK
zabezpieczenie antyspamowe
Uzasadnienie
Dlaczego zgłaszasz tą wiadomość?