Zgłoszenie do moderatora
Jeżeli uważasz, że ta wiadomość łamie regulamin naszego forum lub netykietę albo w inny sposób narusza zasady dyskusji - zgłoś to do moderatora.
Zgłaszana wiadomość
Temat: Re: Unijna Komisja robi porządek
Autor: mirekm
Data: 2007-10-09 13:50:02
Z zainteresowaniem śledzę ten wątek ale wydaje mi się, że oddala się on powoli od problematyki której dotyczy. Dyskusja skupiła sie wokół, nazwijmy to, zasad udzielania uprawnień przewodnickich a nie o to przecież chodzi.
Poniżej dwa pytania.
Dlaczego wycieczka szkolna nie może zapoznawać się z roślinnością, w ramach lekcji biologii na terenie jakiegoś parku narodowego w górach, pod opieką nauczyciela który jest przodownikiem GOT z wieloletnim doświadczeniem górskim i niedoświadczonej w turystyce, ale posiadającej ogromną wiedzę biologiczną nauczycielki?
Dlaczego wycieczka z technikum o profilu budowlanym, w ramach lekcji o stylach w architekturze, nie może być oprowadzana po np. starówce w Krakowie przez nauczyciela który lekcje architektury prowadzi?
Sądzę, ze intencją założenia tego wątku jest odpowiedź na pytanie:
Jaka w tych sytuacjach ma być rola przewodnika i dlaczego musimy z jego usług korzystać?