Forum członków i sympatyków PTTK
login:  
hasło:  

Zgłoszenie do moderatora

Jeżeli uważasz, że ta wiadomość łamie regulamin naszego forum lub netykietę albo w inny sposób narusza zasady dyskusji - zgłoś to do moderatora.

Zgłaszana wiadomość

Temat: Re: Jak ulepszyć forum?
Autor: JanMaciej...
Data: 2005-11-15 10:17:06

Wpisuję propozycje według zestawienia Łukasza z 07.10.2005;
W pełni podzielam propozycje;
>1) Wyświetlanie listy wątków w działach nie według kolejności założenia, ale według daty ostatniego posta
(wyświetlać ta datę i autora).
>2) Należy usuwać szybciej nieaktualne już wątki np. po upływie miesiąca czy góra dwóch od odbytej imprezy,
której dany wątek dotyczył.
>3) Na stronie głównej - 10 ostatnio aktualizowanych tematów, a nie tylko z wątku ogólnego.
>5) Utworzyć nowe działy (np. "Byłem, widziałem...", "Szlaki turystyczne").
>8) Opcja cytowania tekstu w odpowiedzi.
>17) Możliwosć edycji własnego postu.
>19) Szersza możliwość formatowania tekstu - pogrubienie, kursywa, wybór koloru i wielkości czcionki.

Odrębnym i ważnym tematem jest wzajemna jawność personalna dyskutantów na FORUM.
Już to postulowałem. I w korespondencji ( z Łukaszem i na FORUM.
>9) Obowiązkowe logowanie.
A w dziale „Ludzie PTTK” obligatoryjnie; imię nazwisko, miasto zamieszkania, wiek, GG lub e-mail.
>15) Więcej danych w dziale "Ludzie PTTK" (np. numer komórki, miasto zamieszkania)
>23) Skasować ikonkę statusu GG na liście "Ludzie PTTK"
>26) Akceptacja regulaminu przy zakładaniu konta.

Nie tylko dopisać na FORUM ale zobligować do odpowiadania w dyskusji.
>25) Dopisać władze PTTK do listy "Ludzie PTTK" i spowodować aby korzystali z Forum.

Może FORUM powinno mieć taki podział i kolejność działów;
1/ Przyszłość PTTK.
2/ Kadra PTTK.
3/ Obiekty PTTK.
4/ Szlaki turystyczne (nowy).
5/ Tematyka ogólna.

Janusz Maciejewski

Formularz zgłoszenia

Przedstaw się
Podaj swój e-mail
Wpisz rok założenia PTTK
zabezpieczenie antyspamowe
Uzasadnienie
Dlaczego zgłaszasz tą wiadomość?