Forum członków i sympatyków PTTK
login:  
hasło:  

Zgłoszenie do moderatora

Jeżeli uważasz, że ta wiadomość łamie regulamin naszego forum lub netykietę albo w inny sposób narusza zasady dyskusji - zgłoś to do moderatora.

Zgłaszana wiadomość

Temat: Wniosek o dotacje
Autor: Andrzej S.
Data: 2004-09-29 20:14:15

W zwiazku z nowymi przepisami, różne ogniwa samorządu (głównie gminne i marszałkowskie) wprowadzają nowe procedury przy ubieganiu się o dodację imprez.

Czy ktoś już przerabiał najanowsze formularze? Znalazłem jakies rozporzadzenie (tu jest http://www.umwd.pl/organizacje/prawo/wzory.pdf razem z formularzem) ale tylko w formacie pdf nie nadającym się do edycji). Jest to rozporządzenie ministra z 29 X 2003. Nie wiem jesdnak czy ono obowiązuje, czy nie było czegoś nowszego. Jakby miał to ktoś w foracie rtf itp. i chciał się podzielić, to byłbym wdzięczny.

Proszę o rady i proponuję wymienić się doświadczeniami, bo to chyba dość istotne.
Andrzej
rgtk@poczta.onet.pl

Formularz zgłoszenia

Przedstaw się
Podaj swój e-mail
Wpisz rok założenia PTTK
zabezpieczenie antyspamowe
Uzasadnienie
Dlaczego zgłaszasz tą wiadomość?