Tematyka ogólna
Nowe władze PTTK
wszystkich wiadomości w wątku: 15
data najnowszej wiadomości: 2018-03-14
Temat: Nowe władze PTTK
Autor: Łukasz Aranowski
Data: 2017-09-17 21:26:10
Cześć.
Miło mi poinformować, że na XIX Walnym Zjeździe PTTK, który odbył się w ostatni weekend prezesem Zarządu Głównego PTTK został nasz forumowy kolega Jacek Potocki.
Jacku, przyjmij moje najlepsze życzenia wytrwałości i skuteczności we wprowadzaniu niezbędnych zmian w Towarzystwie.
Pozdrawiam,
Łukasz Aranowski
Miło mi poinformować, że na XIX Walnym Zjeździe PTTK, który odbył się w ostatni weekend prezesem Zarządu Głównego PTTK został nasz forumowy kolega Jacek Potocki.
Jacku, przyjmij moje najlepsze życzenia wytrwałości i skuteczności we wprowadzaniu niezbędnych zmian w Towarzystwie.
Pozdrawiam,
Łukasz Aranowski
--
Łukasz Aranowski
Strona domowa: http://www.mendel.pl/
Facebook: https://www.facebook.com/laranowski
Łukasz Aranowski
Strona domowa: http://www.mendel.pl/
Facebook: https://www.facebook.com/laranowski
Temat: Re: Nowe władze PTTK
Autor: JAK
Data: 2017-09-18 10:16:19
Czyżby nadszedł czas na PTTK 2.0, a może nawet PTTK 3.0 ? Za 4 lata będzie to "normalka" w każdej organizacji pozarządowej. Wystarczy w Zarządzie Głównym PTTK tylko jeden sprytny męski lub damski "członek" współpracujący z MS i Google i cały PTTK-owski świat będzie w smartfonie każdego PTTK-owca.
Temat: Re: Nowe władze PTTK
Autor: Łukasz Aranowski
Data: 2017-09-18 11:32:12
Czołem.
To prawda - zaistniały wreszcie szanse na ogromne zmiany w Towarzystwie.
Przyznam się szczerze, że nie wierzyłem w wybór Jacka. Teraz mi głupio.
Pozdrawiam,
Łukasz
To prawda - zaistniały wreszcie szanse na ogromne zmiany w Towarzystwie.
Przyznam się szczerze, że nie wierzyłem w wybór Jacka. Teraz mi głupio.
Pozdrawiam,
Łukasz
--
Łukasz Aranowski
Strona domowa: http://www.mendel.pl/
Facebook: https://www.facebook.com/laranowski
Łukasz Aranowski
Strona domowa: http://www.mendel.pl/
Facebook: https://www.facebook.com/laranowski
Temat: Re: Nowe władze PTTK
Autor: JAK
Data: 2017-09-18 18:44:45
Pierwszą sprawą powinna być nowa legitymacja członkowska PTTK wystawiana za odpowiednią opłatą przez ZG PTTK jako jedyny podmiot upoważniony do jej wydawania. Mając taką legitymację PTTK w "bazie - chmurze" ZG PTTK i w swoim smartfonie, mogę potem działać sobie na szczeblu lokalnym: w jakimś kole, klubie, Oddziale, itp., gdzie obowiązywałyby jakieś dodatkowe daniny na lokalne potrzeby.
System informatyczny ZG PTTK powinien informować mnie o zaleganiu w opłacie składki i w prosty sposób egzekwować należność za nią w formie mikropłatności.
Nie oczekuję na początek nic więcej
System informatyczny ZG PTTK powinien informować mnie o zaleganiu w opłacie składki i w prosty sposób egzekwować należność za nią w formie mikropłatności.
Nie oczekuję na początek nic więcej
Temat: Re: Nowe władze PTTK
Autor: Łukasz Aranowski
Data: 2017-09-18 20:38:07
Czołem.
Pierwszy serwis do zapisów elektronicznych napisałem 15 lat temu. Wtedy to było coś.
A dzisiaj? Centralna baza danych członków PTTK i ewidencja składek, mobilna legitymacja itp., to projekt na kwartał, który może zrealizować każdy student.
Inna sprawa, że strona WWW to też jest prosty projekt, a PTTK realizuje go już od 4 lat (patrz: http://www.pttk2013.pl/).
Ciekawe, czy stara strona Towarzystwa zdąży skończyć 15 lat (w wakacje przyszłego roku), czy Jacek zdąży zadziałać wcześniej. Może stara strona powinna dostać jakąś odznakę "za wytrwałość"?
Pozdrawiam,
Łukasz
Pierwszy serwis do zapisów elektronicznych napisałem 15 lat temu. Wtedy to było coś.
A dzisiaj? Centralna baza danych członków PTTK i ewidencja składek, mobilna legitymacja itp., to projekt na kwartał, który może zrealizować każdy student.
Inna sprawa, że strona WWW to też jest prosty projekt, a PTTK realizuje go już od 4 lat (patrz: http://www.pttk2013.pl/).
Ciekawe, czy stara strona Towarzystwa zdąży skończyć 15 lat (w wakacje przyszłego roku), czy Jacek zdąży zadziałać wcześniej. Może stara strona powinna dostać jakąś odznakę "za wytrwałość"?
Pozdrawiam,
Łukasz
--
Łukasz Aranowski
Strona domowa: http://www.mendel.pl/
Facebook: https://www.facebook.com/laranowski
Łukasz Aranowski
Strona domowa: http://www.mendel.pl/
Facebook: https://www.facebook.com/laranowski
Temat: Re: Nowe władze PTTK
Autor: JAK
Data: 2017-09-19 08:21:24
Kiedyś zaglądał na to forum entuzjasta nowych technologii, obecnie członek ZG PTTK - Paweł Zań. Gdy ochłonie po wyborach, może wróci do ludzi z forum-pttk.pl i będzie nas informował o swoich przemyśleniach i ożywi ruch na forum.
Temat: Re: Nowe władze PTTK
Autor: Szymon Nitka
Data: 2017-09-22 13:24:06
patrz: http://www.pttk2013.pl/
Ten serwis powinien zostać wykluczony z indeksacji w Google przed dodanie odpowiednich tagów. Łukasz, wiesz o co chodzi. Przecież teraz może być powodem dezinformacji? https://www.google.pl/search?q=site%3Apttk2013.pl
Szy.
--
Znajkraj. Najlepsze szlaki rowerowe w Polsce i w Europie
Obserwuj na Facebooku: https://www.facebook.com/znajkraj
Znajkraj. Najlepsze szlaki rowerowe w Polsce i w Europie
Obserwuj na Facebooku: https://www.facebook.com/znajkraj
Temat: Re: Nowe władze PTTK
Autor: Szymon Nitka
Data: 2017-09-22 13:26:12
O, przy okazji, poprawisz forum by https też linkowało? :]
Szy.
Szy.
--
Znajkraj. Najlepsze szlaki rowerowe w Polsce i w Europie
Obserwuj na Facebooku: https://www.facebook.com/znajkraj
Znajkraj. Najlepsze szlaki rowerowe w Polsce i w Europie
Obserwuj na Facebooku: https://www.facebook.com/znajkraj
Temat: Re: Nowe władze PTTK
Autor: Łukasz Aranowski
Data: 2017-09-24 11:24:44
Czołem Szymku.
Jasne, że wiem o co chodzi.
Cała ta strona powinna być zabezpieczona przez htaccess.
Ale co ja poradzę? Tak właśnie wyglądają projekty informatyczne w PTTK.
Pozdrawiam,
Łukasz
Jasne, że wiem o co chodzi.
Cała ta strona powinna być zabezpieczona przez htaccess.
Ale co ja poradzę? Tak właśnie wyglądają projekty informatyczne w PTTK.
Pozdrawiam,
Łukasz
--
Łukasz Aranowski
Strona domowa: http://www.mendel.pl/
Facebook: https://www.facebook.com/laranowski
Łukasz Aranowski
Strona domowa: http://www.mendel.pl/
Facebook: https://www.facebook.com/laranowski
Temat: Re: Nowe władze PTTK
Autor: Łukasz Aranowski
Data: 2017-09-25 12:03:29
Cześć.
Od kilku lat miałem to poprawić i jakoś nie mogłem się zebrać.
Dzisiaj to wreszcie ogarnąłem.
Działa.
Pozdrawiam,
Łukasz
Od kilku lat miałem to poprawić i jakoś nie mogłem się zebrać.
Dzisiaj to wreszcie ogarnąłem.
Działa.
Pozdrawiam,
Łukasz
--
Łukasz Aranowski
Strona domowa: http://www.mendel.pl/
Facebook: https://www.facebook.com/laranowski
Łukasz Aranowski
Strona domowa: http://www.mendel.pl/
Facebook: https://www.facebook.com/laranowski
Temat: Re: Nowe władze PTTK
Autor: Radwa
Data: 2017-09-30 06:55:28
Może warto byłoby, żeby Prezes ZG PTTK
wybierany był w wyborach bezpośrednich?
Pozdrawiam
Wojtek
wybierany był w wyborach bezpośrednich?
Pozdrawiam
Wojtek
Temat: Re: Nowe władze PTTK
Autor: vodca
Data: 2017-10-10 20:58:37
Cała ordynacja powinna być napisana od nowa. Nie tylko jeśli chodzi o władze naczelne. Np. "fajne" jest to że prezesem może być każdy z członków zarządu, nawet choćby miał ajmniej głosów ze wszystkich.
Temat: Re: Nowe władze PTTK
Autor: Amotolek
Data: 2018-03-14 12:09:39
Mocno spóźnione ale szczere i najlepsze życzenia dla Nowego Prezesa Towarzystwa wraz z nadzieją na poprawę stanu zarządzania PTTK jaki od początku XXI wieku prezentował się jako do niczego nie podobny i beznadziejny
Polecam się: amotolek[at]wp.pl
Mobil: 506-513-421 (raczej SMS-y!)
GG: 4288996
Skype: antotolek
facebook: Antonio Osiemdziewińć
Mobil: 506-513-421 (raczej SMS-y!)
GG: 4288996
Skype: antotolek
facebook: Antonio Osiemdziewińć
Temat: Re: Nowe władze PTTK
Autor: JAK
Data: 2018-03-14 16:23:56
Wszyscy, którzy mieli ambicje na stanowisko prezesa lub wiceprezesa PTTK mogą spróbować szczęścia w kolejnych zawodach. Ciekawe, czy będzie mieszkanie służbowe, ale od biedy można mieszkać w biurze:
Rada Programowa Warszawskiej Organizacji Turystycznej ogłosiła konkurs na stanowisko Prezesa i Wiceprezesa Zarządu. Przekazujemy zaproszenie WOT wszystkim zainteresowanym udziałem w konkursie. Termin składania dokumentów konkursowych upływa 27 marca br.
Rada Programowa Warszawskiej Organizacji Turystycznej ogłasza konkurs na dwa stanowiska:
Prezesa i Wiceprezesa Zarządu Warszawskiej Organizacji Turystycznej, Plac Defilad 1, 00-901 Warszawa
Do głównych zadań osób zatrudnionych na tych stanowiskach będzie należało między innymi:
1. Kierowanie działalnością Stowarzyszenia i wspieranie rozwoju rynku turystycznego w Warszawie i jej obszarze metropolitalnym.
2. Reprezentowanie Stowarzyszenia na zewnątrz i działanie w jego imieniu oraz realizacja wytyczonych przez Radę Programową kierunków rozwoju Stowarzyszenia, w szczególności:
a) współdziałanie z organami administracji rządowej i samorządowej, organizacjami społecznymi oraz innymi instytucjami w sprawach dotyczących działalności statutowej,
b) kierowanie bieżącą pracą Stowarzyszenia w tym zatrudnianie i zwalnianie pracowników Biura Stowarzyszenia a także wnioskowanie o nadanie odznak i przyznawanie nagród,
c) przyjmowanie w poczet członków Stowarzyszenia, skreślanie z listy członków Stowarzyszenia, zawieszanie członka, wykluczanie ze Stowarzyszenia w oparciu o kryteria uchwalone przez Radę Programową,
d) opracowywanie i przedkładanie do zatwierdzenia corocznie Radzie Programowej projektów planu finansowego oraz planów działania Stowarzyszenia na potrzeby Walnego Zebrania,
e) zarządzanie majątkiem Stowarzyszenia w oparciu o zatwierdzany przez Radę Programową budżet roczny,
f) składanie pisemnych kwartalnych merytorycznych i finansowych sprawozdań z działalności Zarządu Radzie Programowej,
g) bieżące informowanie Rady Programowej o wszelkich przypadkach działań naruszających lub stwarzających zagrożenie naruszenia majątkowych lub niemajątkowych interesów Stowarzyszenia,
h) zwoływanie Zwyczajnego i Nadzwyczajnego Walnego Zebrania i przygotowanie wniosków na Walne Zebranie, przygotowanie projektów uchwał Walnego Zebrania,
i) realizowanie uchwał i wniosków Walnego Zebrania i Rady Programowej oraz wykonywanie czynności przypisanych Zarządowi w kodeksie etyki Stowarzyszenia,
j) wykonywanie zaleceń podmiotu przeprowadzającego kontrolę w Stowarzyszeniu oraz udzielanie podmiotowi dokonującemu kontroli Stowarzyszenia oraz Walnemu Zebraniu wyczerpujących wyjaśnień wraz z przedstawieniem wszystkich dokumentów i innych materiałów dotyczących przedmiotu kontroli Stowarzyszenia,
k) przygotowanie budżetu rocznego i przedłożenie go Radzie Programowej do zatwierdzenia.
3. Prowadzenie Biura konferencji i kongresów (Warsaw Convention Bureau), działającego w ramach Biura Stowarzyszenia, w szczególności pozyskiwania i wspomagania organizacji spotkań, konferencji i kongresów o charakterze gospodarczym i okołogospodarczym w kluczowych dziedzinach dla rozwoju Warszawy.
4. Praca na stanowiskach związana jest ze znajomością zagadnień dotyczących ww. zadań oraz m.in. następujących aktów prawnych: Prawo o stowarzyszeniach, Ustawa o Polskiej Organizacji Turystycznej, Ustawa o ustroju Miasta Stołecznego Warszawa, Kodeks spółek handlowych, Prawo zamówień publicznych, Ustawa o usługach turystycznych, Ustawa o ochronie danych osobowych, Kodeks Cywilny.
Materiały informacyjne WOT:
Pod adresem http://wot.waw.pl/do-pobrania/ dostępne są publikacje, prezentacje, raporty, raporty i sprawozdania WOT, które obrazują zakres działania Stowarzyszenia.
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe
- minimum 5-letni staż pracy, w tym minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe w branży turystycznej, okołoturystycznej lub branży marketingowej
- minimum 2-letnie doświadczenie w pracy na stanowisku związanym z kierowaniem zespołem ludzkim
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego weryfikowana podczas rozmowy kwalifikacyjnej, inny język obcy mile widziany
Wymagania dodatkowe:
- wykształcenie wyższe na kierunku: turystyka i rekreacja, hotelarstwo, marketing, zarządzanie, administracja, prawo, politologia, stosunki międzynarodowe, ekonomia, socjologia, antropologia
- bardzo dobra obsługa komputera, znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, Power Point)
- umiejętność myślenia strategicznego i planowania, samodzielność, podejmowanie decyzji, zarządzanie personelem, zarządzanie jakością realizowanych zadań, zdolności komunikacyjne i interpersonalne
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- podpisane odręcznie: curriculum vitae z przebiegiem nauki i pracy zawodowej oraz list motywacyjny
- syntetyczny tekst dot. diagnozy obecnego stanu turystyki w Warszawie i możliwości jej dalszego rozwoju – tekst powinien zawierać ok. 3600 znaków (2 strony formatu A4)
- kopia dyplomu potwierdzającego wykształcenie wyższe
- kopie świadectw pracy, umów o dzieło i zleceń, potwierdzenie prowadzenia działalności gospodarczej, dokumentujące wymagany minimum 5-letni staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu, zawierające okres zatrudnienia, w przypadku pozostawania w stosunku pracy
- podpisane odręcznie oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych
- podpisane odręcznie oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
- podpisana odręcznie klauzula o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb tej rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych. (Dz. U. z 2016 r. poz. 922)”
Osoby zainteresowane prosimy o dostarczenie kompletu dokumentów lub przesłanie za pośrednictwem poczty w terminie do dnia 27 marca 2018 r. na adres:
Adres składania dokumentów: Warszawska Organizacja Turystyczna, Pl. Defilad 1 pokój 938, 00-901 Warszawa.
Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone
Dokumenty uważa się za dostarczone w terminie, jeżeli wpłynęły na ww. adres w terminie do dnia 27 marca 2018 r. do godz. 15.00.
Rada Programowa Warszawskiej Organizacji Turystycznej ogłosiła konkurs na stanowisko Prezesa i Wiceprezesa Zarządu. Przekazujemy zaproszenie WOT wszystkim zainteresowanym udziałem w konkursie. Termin składania dokumentów konkursowych upływa 27 marca br.
Rada Programowa Warszawskiej Organizacji Turystycznej ogłasza konkurs na dwa stanowiska:
Prezesa i Wiceprezesa Zarządu Warszawskiej Organizacji Turystycznej, Plac Defilad 1, 00-901 Warszawa
Do głównych zadań osób zatrudnionych na tych stanowiskach będzie należało między innymi:
1. Kierowanie działalnością Stowarzyszenia i wspieranie rozwoju rynku turystycznego w Warszawie i jej obszarze metropolitalnym.
2. Reprezentowanie Stowarzyszenia na zewnątrz i działanie w jego imieniu oraz realizacja wytyczonych przez Radę Programową kierunków rozwoju Stowarzyszenia, w szczególności:
a) współdziałanie z organami administracji rządowej i samorządowej, organizacjami społecznymi oraz innymi instytucjami w sprawach dotyczących działalności statutowej,
b) kierowanie bieżącą pracą Stowarzyszenia w tym zatrudnianie i zwalnianie pracowników Biura Stowarzyszenia a także wnioskowanie o nadanie odznak i przyznawanie nagród,
c) przyjmowanie w poczet członków Stowarzyszenia, skreślanie z listy członków Stowarzyszenia, zawieszanie członka, wykluczanie ze Stowarzyszenia w oparciu o kryteria uchwalone przez Radę Programową,
d) opracowywanie i przedkładanie do zatwierdzenia corocznie Radzie Programowej projektów planu finansowego oraz planów działania Stowarzyszenia na potrzeby Walnego Zebrania,
e) zarządzanie majątkiem Stowarzyszenia w oparciu o zatwierdzany przez Radę Programową budżet roczny,
f) składanie pisemnych kwartalnych merytorycznych i finansowych sprawozdań z działalności Zarządu Radzie Programowej,
g) bieżące informowanie Rady Programowej o wszelkich przypadkach działań naruszających lub stwarzających zagrożenie naruszenia majątkowych lub niemajątkowych interesów Stowarzyszenia,
h) zwoływanie Zwyczajnego i Nadzwyczajnego Walnego Zebrania i przygotowanie wniosków na Walne Zebranie, przygotowanie projektów uchwał Walnego Zebrania,
i) realizowanie uchwał i wniosków Walnego Zebrania i Rady Programowej oraz wykonywanie czynności przypisanych Zarządowi w kodeksie etyki Stowarzyszenia,
j) wykonywanie zaleceń podmiotu przeprowadzającego kontrolę w Stowarzyszeniu oraz udzielanie podmiotowi dokonującemu kontroli Stowarzyszenia oraz Walnemu Zebraniu wyczerpujących wyjaśnień wraz z przedstawieniem wszystkich dokumentów i innych materiałów dotyczących przedmiotu kontroli Stowarzyszenia,
k) przygotowanie budżetu rocznego i przedłożenie go Radzie Programowej do zatwierdzenia.
3. Prowadzenie Biura konferencji i kongresów (Warsaw Convention Bureau), działającego w ramach Biura Stowarzyszenia, w szczególności pozyskiwania i wspomagania organizacji spotkań, konferencji i kongresów o charakterze gospodarczym i okołogospodarczym w kluczowych dziedzinach dla rozwoju Warszawy.
4. Praca na stanowiskach związana jest ze znajomością zagadnień dotyczących ww. zadań oraz m.in. następujących aktów prawnych: Prawo o stowarzyszeniach, Ustawa o Polskiej Organizacji Turystycznej, Ustawa o ustroju Miasta Stołecznego Warszawa, Kodeks spółek handlowych, Prawo zamówień publicznych, Ustawa o usługach turystycznych, Ustawa o ochronie danych osobowych, Kodeks Cywilny.
Materiały informacyjne WOT:
Pod adresem http://wot.waw.pl/do-pobrania/ dostępne są publikacje, prezentacje, raporty, raporty i sprawozdania WOT, które obrazują zakres działania Stowarzyszenia.
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe
- minimum 5-letni staż pracy, w tym minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe w branży turystycznej, okołoturystycznej lub branży marketingowej
- minimum 2-letnie doświadczenie w pracy na stanowisku związanym z kierowaniem zespołem ludzkim
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego weryfikowana podczas rozmowy kwalifikacyjnej, inny język obcy mile widziany
Wymagania dodatkowe:
- wykształcenie wyższe na kierunku: turystyka i rekreacja, hotelarstwo, marketing, zarządzanie, administracja, prawo, politologia, stosunki międzynarodowe, ekonomia, socjologia, antropologia
- bardzo dobra obsługa komputera, znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, Power Point)
- umiejętność myślenia strategicznego i planowania, samodzielność, podejmowanie decyzji, zarządzanie personelem, zarządzanie jakością realizowanych zadań, zdolności komunikacyjne i interpersonalne
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- podpisane odręcznie: curriculum vitae z przebiegiem nauki i pracy zawodowej oraz list motywacyjny
- syntetyczny tekst dot. diagnozy obecnego stanu turystyki w Warszawie i możliwości jej dalszego rozwoju – tekst powinien zawierać ok. 3600 znaków (2 strony formatu A4)
- kopia dyplomu potwierdzającego wykształcenie wyższe
- kopie świadectw pracy, umów o dzieło i zleceń, potwierdzenie prowadzenia działalności gospodarczej, dokumentujące wymagany minimum 5-letni staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu, zawierające okres zatrudnienia, w przypadku pozostawania w stosunku pracy
- podpisane odręcznie oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych
- podpisane odręcznie oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
- podpisana odręcznie klauzula o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb tej rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych. (Dz. U. z 2016 r. poz. 922)”
Osoby zainteresowane prosimy o dostarczenie kompletu dokumentów lub przesłanie za pośrednictwem poczty w terminie do dnia 27 marca 2018 r. na adres:
Adres składania dokumentów: Warszawska Organizacja Turystyczna, Pl. Defilad 1 pokój 938, 00-901 Warszawa.
Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone
Dokumenty uważa się za dostarczone w terminie, jeżeli wpłynęły na ww. adres w terminie do dnia 27 marca 2018 r. do godz. 15.00.
Temat: Re: Nowe władze PTTK
Autor: Łukasz Aranowski
Data: 2018-03-14 16:29:18
Czołem.
Rozczuliły mnie obowiązkowe kierunki studiów.
Szczególnie ta antropologia.
Po co tak ograniczać?
Niestety przywiązywanie wagi do studiów i skończonego kierunku jest bardzo charakterystyczne dla budżetówki i owocuje sporym brakiem profesjonalistów w "publicu".
Pozdrawiam,
Łukasz
Rozczuliły mnie obowiązkowe kierunki studiów.
Szczególnie ta antropologia.
Po co tak ograniczać?
Niestety przywiązywanie wagi do studiów i skończonego kierunku jest bardzo charakterystyczne dla budżetówki i owocuje sporym brakiem profesjonalistów w "publicu".
Pozdrawiam,
Łukasz
--
Łukasz Aranowski
Strona domowa: http://www.mendel.pl/
Facebook: https://www.facebook.com/laranowski
Łukasz Aranowski
Strona domowa: http://www.mendel.pl/
Facebook: https://www.facebook.com/laranowski