Forum członków i sympatyków PTTK
login:  
hasło:  

Imprezy PTTK

OMTTK 2007

wszystkich wiadomości w wątku: 26
data najnowszej wiadomości: 2007-06-29

Temat: OMTTK 2007
Autor: daruśka [83.8.109.29]
Data: 2006-11-19 22:44:00

Wiem, że pytam wcześnie i w ogóle...ale czy już wiadomo coś na temat OMTTK 2007 :D bo coś mi się o uszy obiło, że Żary organizują.

Temat: Re: OMTTK 2007
Autor: Wojtek Kostecki [83.13.51.2]
Data: 2006-12-06 17:46:38

Tak to prawda finały w tym roku odbędą sie w Województwie Lubuskim

Temat: Re: OMTTK 2007
Autor: Grzegorz Tarniowy [194.145.96.51]
Data: 2007-02-04 21:11:35

tak, to świetnie!
a jak to jest z tym terminem? wiadomo już coś na 100%?

Temat: Re: OMTTK 2007
Autor: Rysiek [84.40.222.121]
Data: 2007-02-07 00:46:02

Final Turnieju odbędzie sie w dniach 7-10 czerwca 2007 r. w Żarach. Szczególy, wkrótce na stronie internetowej Oddzialu PTTK Powiatu Żarskiego.Pozdrawiam Rysiek.

Temat: Re: OMTTK 2007
Autor: JAK [212.2.100.188]
Data: 2007-02-07 09:59:52

Szczególy, wkrótce na stronie internetowej Oddzialu PTTK Powiatu Żarskiego.
Witam,
czy chodzi o stronkę http://zary.pttk.pl, czy jakąś inną ? Stronka http://zary.pttk.pl na moim komputerze nie chce się otworzyć.
Pozdrawiam
Jurek Kwaczyński - PTTK w Żyrardowie
Turystyka w Żyrardowie:

http://www.zyrardow.pttk.pl

Żyrardów:

http://www.zyrardow.pl

Temat: Re: OMTTK 2007
Autor: Reweal [83.19.88.2]
Data: 2007-02-07 12:33:01

Przepraszam że wcinam się ... - ale u mnie się otwarła ! Fajna . Z tym że wszystko niedostępne z powodu przebudowy :-)

Temat: Re: OMTTK 2007
Autor: JAK [212.2.100.188]
Data: 2007-02-07 13:27:37

Przepraszam że wcinam się ... - ale u mnie się otwarła ! Fajna .
Witam,
w takim rozumieniu to u mnie też się otwarła. Tylko nic nie mogę przeczytać, ani obejrzeć. Fajnie. Stronka bardzo ambitna. Daje asumpt do pobudzenia nieskrępowanej wyobraźni. Przypomina mi tylko trochę awangardowe malarstwo, gdzie jest sama rama i jedna wielka biała plama.
Jeszcze raz fajnie. Trzeba to opatentować.

Pozdrawiam
Jurek Kwaczyński - PTTK w Żyrardowie
Turystyka w Żyrardowie:

http://www.zyrardow.pttk.pl

Żyrardów:

http://www.zyrardow.pl

Temat: Re: OMTTK 2007
Autor: Gieno [193.239.224.5]
Data: 2007-02-07 14:50:18

Witam.
Także sprawdziłem i okazało się, że jest regulamin OMTTK w PDFie.
Pozdrawiam
Gieno

Temat: Re: OMTTK 2007
Autor: Amotolek [62.121.126.14]
Data: 2007-02-07 17:25:45

sama rama i jedna wielka biała plama
Najwieksza plamę na tut forum daje Zarząd Główny PTTK

Rama jest, a plama: coraz wieksza! Alle Plama!
Polecam się: amotolek[at]wp.pl
Mobil: 506-513-421 (raczej SMS-y!)
GG: 4288996
Skype: antotolek
facebook: Antonio Osiemdziewińć

Temat: Re: OMTTK 2007
Autor: Marcin Muszer [83.30.162.185]
Data: 2007-02-07 17:35:27

U mnie się otwiera.

Temat: Re: OMTTK 2007
Autor: pilot śmigłowca [83.19.107.82]
Data: 2007-02-08 13:13:04

strona bardzo ładna otwiera się bez problemów. Wielu rzeczy jeszcze nie ma, ale początki bardzo obiecujące. Tak 3mać! :-)

Tylko czemu informacje o OMTTK sę jedynie w pdf? nie lubie pdf-ów ;-(
strona (mojego) Klubu:
http://ino.lublin.pttk.pl/
strona własna:
http://www.juraszewski.pl
masz problemik lub wręcz problem? A któż ich dziś nie ma!

Temat: Re: OMTTK 2007
Autor: visto [80.51.98.14]
Data: 2007-03-06 23:02:39

Jako autor żarskiej strony, cieszą mnie pozytywne opinie o stronie, Dziękuję

Temat: Re: OMTTK 2007
Autor: daruśka [83.4.38.63]
Data: 2007-03-17 18:01:22

no popieram, stronka oki. i chwali się, że nawet termin finału ogolnopolskiego jest już (przynajmniej wiem, że dtruzyna mi sie rozpadla i musze trzeciej osoby szukać :D)

Temat: Re: OMTTK 2007
Autor: pawel_radom [82.139.57.213]
Data: 2007-04-01 19:16:30

Jako autor żarskiej strony, cieszą mnie pozytywne opinie o stronie, Dziękuję
Jeżeli mogę coś podpowiedzieć, to byłoby dobrze, gdybyś dodał możliwość kopiowania treści strony (żebym nie musiał przepisywać :P ) We Flashu służy do tego taki obrazek z literką "A". Pozdrawiam :-)
Paweł

Temat: Re: OMTTK 2007
Autor: KubaHG [83.8.157.142]
Data: 2007-04-11 17:54:19

Witam wszystkich:-)

Juz 21 kwietnia w Chełmży eliminacje województwa Kujawsko-pomorskiego do OMTTK u

pozdrawiam:-)
wszystkich i Ciebie Dariusiu :-)

Temat: Re: OMTTK 2007
Autor: visto [80.51.98.14]
Data: 2007-04-13 23:33:08

Jeżeli mogę coś podpowiedzieć, to byłoby dobrze, gdybyś dodał możliwość kopiowania treści strony (żebym nie musiał przepisywać :P ) We Flashu służy do tego taki obrazek z literką "A". Pozdrawiam :-)
Masz rację, taka opcja może być przydatna i zrobię tak, ponadto we dłuższe informacje są w pdf

Dziękuję z uwagę

Temat: Re: OMTTK 2007
Autor: KubaHG [83.8.158.51]
Data: 2007-04-22 13:40:10

Hej!

Wie ktoś może kiedy sie można spodziewac regulaminu do turnieju finalowego (w Żarach)??

a kto sie wybiera? :-)

pozdrawiam wszystkich forumowiczów

Temat: Re: OMTTK 2007
Autor: KubaHG [83.4.31.163]
Data: 2007-04-26 20:34:20

rzadko tutaj ludzie zaglądają :-(

Temat: Re: OMTTK 2007
Autor: visto [80.51.98.14]
Data: 2007-04-26 23:18:08

Już jest dostępny regulamin finału OMTTK w Żarach, na stronie http://zary.pttk.pl i również w formie papierowej http://zary.pttk.pl/omttk/regulamin-final.pdf

Temat: Re: OMTTK 2007
Autor: daruśka [83.8.191.78]
Data: 2007-04-27 21:07:33

no to zapowiada się świetna organizacja ;-)

Temat: Re: OMTTK 2007
Autor: KubaHG [83.8.191.161]
Data: 2007-05-01 08:49:04

zapowiada się bardzo ciekawie i fajnie :-)
kto sie wybiera jako uczestnik lub organizator ?
pozdrawiam

Temat: Re: OMTTK 2007
Autor: Lukas [91.193.12.4]
Data: 2007-06-11 16:47:21

I się zakończyła impreza ;-) Gratulacje dla zwycięzców, brawa dla organizatorów i podziękowania dla wszystkich ludzi, którzy potrafią się bawić. Może do zobaczenia za rok.

Temat: Re: OMTTK 2007
Autor: KubaHG [83.8.160.158]
Data: 2007-06-20 16:48:26

moze ktos podac link do fotek z imprezy?/
a impreza bardzo udana i fantastyczna

pozdro dla wszystkich uczestników szczególnie dla woj. pomorskiego , mazowieckiego , lubuskiego ( szkoly ponadgimnazjalne) ;-)

Temat: Re: OMTTK 2007
Autor: Paweł Zań [62.233.191.178]
Data: 2007-06-20 17:06:17

Proszę cierpliwie poczekać.
Na stronie Oddziału Żarskiego są już wyniki i testy z OMTTK. Obróbka zdjęć trwa. Będą lada moment zamieszczone.

Pozdrawiam
---
Paweł Zań

Temat: Re: OMTTK 2007
Autor: KubaHG [83.8.161.63]
Data: 2007-06-21 09:32:59

aha wielkie dzięki za info :]
pozdrawiam :]

Temat: Re: OMTTK 2007
Autor: Paweł Zań [62.233.191.178]
Data: 2007-06-29 14:11:21

Witam

Zdjęcia są już na stronie:
http://www.visto.pl/omttk/

Pozdrawiam
---
Paweł Zań